تکنولوژی

سه مدل گلکسی واچ 5 ممکن است عرضه شود، از جمله یک مدل کاملا فوق العاده

امکان عرضه 3 مدل گلکسی واچ 5:

با مرگ سری نوت، سامسونگ برنامه عرضه گوشی های هوشمند خود را کاهش داده است، اما به نظر می رسد این شرکت ممکن است برعکس این کار را با ساعت های هوشمند خود انجام دهد، زیرا شواهدی از عرضه سه مدل سامسونگ گلکسی واچ 5 در سال جاری وجود دارد.

این رقم در مقایسه با دو مدل گلکسی واچ 4 سامسونگ در سال گذشته بیشتر است و شواهدی برای این موضوع به صورت سه نام رمز مشاهده شده توسط GalaxyClub وجود دارد.

به گفته این سایت، Heart-S وجود دارد که دارای شماره مدل SM-R90X است و در اندازه‌های 40 و 42 میلی‌متری عرضه می‌شود که آن را کوچک‌ترین از این سه می‌کند. سپس Heart-L وجود دارد که ظاهراً دارای شماره مدل SM-R91X است و ظاهراً در اندازه‌های 44 و 46 میلی‌متری عرضه خواهد شد.

جالب‌تر از همه، Heart-Pro است که گفته می‌شود شماره مدل SM-R92X دارد و ظاهراً فقط در یک سایز عرضه می‌شود.

در نهایت، این سایت اضافه می‌کند که هر سه مدل گلکسی واچ 5 به اروپا راه خواهند یافت، اگرچه اطلاعاتی در مورد بقیه نقاط جهان ندارند.

مثل همیشه با نشت اطلاعات، این مورد را با کمی نمک می‌پذیریم، اما قبلاً صحبت‌هایی درباره Samsung Galaxy Watch 5 Pro شنیده‌ایم و سه اندازه باتری مختلف را برای مدل‌های مختلف ذکر کرده‌ایم، بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که این موضوع دقیق باشد. .

مشاهده سایر مقالات

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا