اخبارتکنولوژی

رندرهای جدید، ماژول دوربین شیائومی 12 اولترا با برند لایکا را نشان می دهد

هفته گذشته، ایستگاه چت دیجیتال فاش کرد که پنل پشتی Xiaomi 12 Ultra دارای نشان قرمز لایکا خواهد بود.

رندرهای جدید، ماژول دوربین شیائومی 12 اولترا با برند لایکا را نشان می دهد

اکنون، ما چند تصویر لو رفته از Xiaomi 12 Ultra داریم که به ما نگاه بسیار بهتری به آن می دهد.

در همکاری بین @OnLeaks و Zoutonus، رندرهای زیر طراحی ظاهری گوشی پرچمدار آینده شیائومی را نشان می دهد. رندرهای نشان داده شده با تصویری که قبلاً درز کرده بود از بریدگی آرایه دوربین ادعایی 12 Ultra تأیید می کند. علیرغم داشتن 8 بریدگی، به نظر می رسد 12 Ultra دارای چهار دوربین عقب باشد.

شایعات قبلی حاکی از آن بود که 12 Ultra دارای سه دوربین مشابه Mi 11 Ultra خواهد بود، اما با توجه به آرایه دوربین نشان داده شده در رندرها، یک دوربین چهارم وجود دارد – احتمالاً یک واحد تله فوتو ثانویه.

Zoutonus گزارش می دهد که دوربین اصلی 50 مگاپیکسل است در حالی که دوربین های پریسکوپ و دوربین های فوق عریض هر دو از سنسورهای 48 مگاپیکسلی استفاده می کنند. در همین حال، دوربین جلویی یک دوربین سلفی با سوراخ مرکزی با سنسور 20 مگاپیکسلی است.
انتظار می رود 12 Ultra با صفحه نمایش بزرگ 6.6 اینچی AMOLED با لبه خمیده عرضه شود که احتمالاً از نرخ رفرش 120 هرتز پشتیبانی می کند. گفته می شود وضوح تصویر 1440 x 3200 پیکسل با نسبت تصویر 20:9 و پشتیبانی از HDR 10+ دارد. همچنین از سیستم بلندگوی دوگانه و چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 نیز خبر داده شده است.
قبلاً شایعه شده بود که شیائومی 12 اولترا در ماه مه وارد بازار می شود، اما این ماه بدون معرفی 12 اولترا آمد و رفت. انتظار می رود این محصول در مواد درجه یک مانند چرم، شیشه یا سرامیک عرضه شود. هنوز تاریخ عرضه رسمی از سوی شیائومی مشخص نشده است، اما ما انتظار داریم به زودی شاهد تایید آن باشیم.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا